Χαρά και εργασία…

Από τις αρχές Σεπτεμβρίου έχω ιδιαίτερα καλή διάθεση. Λόγω επαγγέλματος (κάθε χρόνο σε άλλο σχολείο) έχω νέους συναδέλφους και οι φετινοί είναι ευχάριστοι και κοινωνικοί. Ηδη κάνουμε αρκετή παρέα και εκτός δουλειάς. Κάθε βδομάδα όλο κάποιο σινεμαδάκι,  καφεδάκι, ποτάκι ή ταβέρνα με μουσική θα επιλέξουμε για τη διασκέδασή μας.

Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο απ’το να ξυπνάς και να πηγαίνεις με χαρά στη δουλειά και όχι με μούτρα και κακή διάθεση. Εχω εργαστεί στο παρελθόν σε εργασιακό περιβάλλον όπου η ώρα δεν περνούσε με τίποτα και το κουτσομπολιό ήταν η κύρια ψυχαγωγία των υπαλλήλων. Ολοι κουτσομπόλευαν όλους και κανένας δεν ήταν φίλος με κανένα. Δράμα!

Στον εργασιακό χώρο περνάμε ένα πολύ μεγάλο μέρος της ζωής μας και είναι κρίμα να μην νιώθουμε άνετα και ευχάριστα, να μην υπάρχει ευχάριστο κλίμα και συνεργασία.

Μια φίλη που εργάζόταν σε ασφαλιστική εταιρεία ζούσε την απόλυτη δυστυχία στη δουλειά γιατί όχι μόνο δεν υπήρχαν  φιλικές σχέσεις μεταξύ των υπαλλήλων αλλά αντιθέτως πισώπλατα «καρφώματα». Είχαν φτάσει στο σημείο να μην πηγαίνουν στην τουαλέτα για να μην δημιουργούν την εντύπωση οτι  «λουφάρουν»!! Η διευθύντρια του τμήματος παρακολουθούσε. Οποτε κάποιος τολμούσε να πάει, λόγω μεγάλης ανάγκης, πάντα κάτι γινόταν και τον ζητούσαν στο τηλέφωνο άρα έπρεπε να βγεί γρήγορα-γρήγορα! Βάρβαρες συνθήκες. Τελικά η φίλη μου έφυγε γιατί ή με ψυχολογικό πρόβλημα θα κατέληγε ή με ουρολοίμωξη.

~ από lemonita στο Οκτώβριος 27, 2008.

2 Σχόλια to “Χαρά και εργασία…”

  1. Όντως δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από άσχημο επαγγελματικό χώρο.Αλλά ακόμα και το αντικείμενο να μην σου αρέσει αν τα πας καλά με τους συνάδελφους είναι πολύ καλό και αρκετό για να πηγαίνεις με καλή διάθεση στη δουλειά!

  2. Έχεις απόλυτο δίκιο! Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό γιατί δεν έχω πέσει σε περίπτωση με πισώπλατα καρφώματα μεταξύ συναδέλφων. Έχω όμως περάσει χρόνια με μίζερο αφεντικό και η εμπειρία είχε επιπτώσεις και στην υγεία μου (όχι ουρολοίμωξη όμως – αυτή την έπαθε μια φίλη μου εργαζόταν στην Eurobank όπου δεν θεωρείται αρκετά καλός λόγος το κατούρημα για να λείψεις από το πόστο σου…).

Σχολιάστε

 
