Ενας μήνας μετά…

Η τελευταία φορά που έγραψα στο blog μου ήταν περίπου πριν από ένα μήνα. Το έχω παραμελήσει εντελώς αλλά αυτή είναι μια εποχή που τρέχω και δεν προλαβαίνω.

Ο Μάης πέρασε ευχάριστα με επισκέψεις φίλων και συγγενών από την Ελλάδα και το εξωτερικό αλλά και με αλλαγή ρούχων (από χειμωνιάτικα σε καλοκαιρινά) και γενικότερη καθαριότητα του σπιτιού. Βαρετή δουλειά αλλά κάποιος… πρέπει να την κάνει!! Ευτυχώς εμφανίστηκε και μια εκδρομούλα στο Λουτράκι και κατάλαβα τον ερχομό του καλοκαιριού «για τα καλά» αφού απόλαυσα τον ήλιο και τη θάλασσα με καλή παρέα.

Στη δουλεία πλάκωσαν οι εξετάσεις, οι επιτηρήσεις και οι διορθώσεις, αλλαγή στο καθημερινό πρόγραμμα. Δεν παραπονιέμαι όμως γιατί τι να πουν και οι μαθητές μου που διαβάζουν….

Μέσα σε όλα βρήκα το χρόνο να διαβάσω δύο βιβλία, γιατί η νυχτερινή ανάγνωση είναι κάτι που με ξεκουράζει απίστευτα. Το ένα βιβλίο λοιπόν είναι το γνωστό σε όλους «Οταν έκλαψε ο Νίτσε» που άγνωστο γιατί, τόσο καιρό ανέβαλα να το διαβάσω. Κυριολεκτικά δεν ξεκολούσα απ’ τις σελίδες του και το τελείωσα σε πέντε μέρες. Με «γοήτευσε» πολύ περισσότερο απ’ο,τι περίμενα και φανταζόμουν.

Μετά, στα γενέθλια μου, έλαβα ως δώρο το «μ.Χ» του Βασίλη Αλεξάκη το οποίο διάβασα και πάλι σε σύντομο χρονικό διάστημα γιατί το θέμα του μου κίνησε την περιέργεια. Το συστήνω ανεπιφύλακτα αν και νομίζω πως οι βαθύτατα θρησκευόμενοι αναγνώστες ίσως το βρούν προσβλητικό.

Ο ερχομός του καλοκαιριού σηματοδοτεί για μένα την έναρξη αυτής της περιόδου όπου μπορώ να επιδοθώ στην αγαπημένη μου ενασχόληση, την ανάγνωση βιβλίων. Και μη νομίζεται οτι δεν έχω ήδη βρεί ποιό βιβλίο θα ακολουθήσει. Σήμερα αγόρασα την «Μαρία των Μογγόλων» της Μαριάννας Κορομηλά. (Χωρίς αυτό να σημαίνει οτι θα παραμελήσω άλλο το blog μου.)

~ από lemonita στο Ιουνίου 9, 2008.

5 Σχόλια to “Ενας μήνας μετά…”

  1. Καλώς επέστρεψες! Τα βιβλία δεν τα ξέρω εκτός από το Όταν έκλαψε ο Νίτσε, που το άρχισα πριν λίγο καιρό αλλά δεν βλέπω να το τελειώνω…

    Ωραία φάση όμως να έχεις χρόνο για διάβασμα. Εγώ σπάνια το καταφέρνω πλέον.

  2. Λίγες ατομικές στιγμές πιστεύω αξίζουν όσο το να διαβάζεις ένα βιβλίο που σε συνεπαίρνει..

  3. Welcome back 🙂

  4. Εισαι κι εσυ βιβλιοφαγος …πιστευω οτι τα βιβλια εινι απο τις καλυτερες παρεες παντα.
    πολλα φιλια

  5. @ Σοφία
    Πάντα έχω λίγο χρόνο για διάβασμα. Με ξεκουράζει απίστευτα και με ψυχαγωγεί ταυτόχρονα η ανάγνωση ενός βιβλίου.

    @ Dream Rider
    Πολύ σωστή παρατήρηση. Ολη η ζωή αυτές οι μικρές στιγμές είναι.

    @ Asteraki
    Χαίρομαι που όλοι με υποδεχτήκατε εγκάρδια και πάλι!

    @ Φαραώνα
    Το καλύτερό μου είναι να μου κάνουν δώρα βιβλία. Που να δεις και το μέγεθος της βιβλιοθήκης μου !!!

Σχολιάστε

 
