Αυτός είναι «ο δικός μου» μήνας!

Ο Μάιος ήρθε και είναι ο αγαπημένος μου μήνας.

Σηματοδοτεί την άνοιξη και τα λουλούδια και όλα αυτά τα κλασικά που λέμε στο σχολείο. Ο μήνας αυτός όμως μ’αρέσει γιατί οι μέρες του «μυρίζουν»…χαρά. Κάθε χρόνο τέτοια εποχή απολαμβάνω πολύ το πρωινό περπάτημα μέχρι τη δουλειά. Ολο και κάποιο λουλούδι θα δεις και θα γεμίσει χρώμα η μέρα σου, όλο και κάποια μυρωδιά θα σου θυμίσει την ομορφιά της εποχής.

Στην κεντρική πλατεία της συνοικίας που μένω μυρίζει φρεσκοκομμένο γρασίδι.

Στην αγορά οι φράουλες είναι πρωταγωνίστριες!

Μια βόλτα στη θάλασσα και αμέσως συνειδητοποιείς – απ’τη μυρωδιά και μόνο – οτι η στιγμή που θα βουτήξουμε μέσα της πλησιάζει.

Αρχίζω κάθε Μάη να τρώω παγωτά, όπως όταν ήμουν παιδί. (Μόνο που τώρα δεν τα μετράω)

Αυτό το μήνα πάλι το φως είναι πιο λαμπερό, ο ήλιος πιο ζεστός και δελεαστικός, σε παρασύρει να βγείς έξω. Δεν κακίζω τους μαθητές μου που δεν μπορούν να καθίσουν στην τάξη τέτοια εποχή ! Εφηβεία και Μάης…καταστρεπτικός συνδυασμός για το διάβασμα.

Τέλος ο Μάιος μου αρέσει γιατί έχω γενέθλια. Αφορμή για χαρά, ευχές, τούρτες, φαγητό με φίλους και γέλια πολλά, γιατί μεγαλώνουμε και μυαλό δεν βάζουμε!

Σήμερα μια φίλη μου έδειξε ένα διαφορετικό ραδιόφωνο το Musicovery. Είναι interactive web radio. Επιλέγει τραγούδια που ανταποκρίνονται στη διάθεσή σου. Energetic mood για την Μαγιάτικη διάθεσή μου!

~ από lemonita στο Μαΐου 8, 2008.

2 Σχόλια to “Αυτός είναι «ο δικός μου» μήνας!”

  1. Κι εμένα μ’ αρέσει ο Μάιος, κι ας μην έχω γενέθλια. Είναι μαγικός μήνας 🙂

  2. Lemonita δεν ξερω κανεναν μεχρι τωρα στη ζωη μου που να μην του αρεσει ο Μαιος μηνα.Δεν μας ειπες ποτε εχεις γενεθλια ομως.!
    καλημερα

Σχολιάστε

 
